Polish English French German

08.06.2018 Wycieczka do Parku Rozrywki Energylandia

SuperUser.

Koniec roku szkolnego za pasem, dlatego uczniowie naszej szkoły postanowili oderwać się od czytania, pisania, zapamiętywania i odreagować całoroczny stres szkolny. W piątek 8 czerwca, 41 uczniów z klas 4-7 cały dzień spędziło w Parku Rozrywki Energylandia w Zatorze i bawiło się wyśmienicie.

Park ENERGYLANDIA zlokalizowany jest w pięknej i malowniczej okolicy, w miejscowości Zator. „Energylandia” to największy i najnowocześniejszy  Park Rozrywki w Polsce oferujący swoim klientom usługi na najwyższym, światowym poziomie, przeznaczony dla wszystkich grup wiekowych, zarówno dzieci, młodzieży jak również osób dorosłych. „Energylandia” jest to potężny kompleks, w którym na ogromnej przestrzeni 26 hektarów znajduje się kilkadziesiąt różnego rodzaju nowoczesnych i zaawansowanych urządzeń i atrakcji, poczynając od ekstremalnych, poprzez rodzinne, a kończąc na tych dla najmłodszych. Oprócz rollercoasterów i innych przejażdżek jest także kino 7D oraz sale widowiskowe, oferujące różne pokazy.

Naszą zabawę rozpoczęliśmy przy pięknej, słonecznej pogodzie. Najwięcej emocji dostarczyły nam karuzelowe szaleństwa w strefie ekstremalnej: rollercoastery DRAGON, FORMUŁA, MAYAN, które przyprawiły nas o prawdziwy zawrót głowy. Bardzo podobały nam się także wodne atrakcje, a zwłaszcza spektakularny  i najszybszy na świecie SPEED WATER COASTERDużo emocji dostarczyła nam także przejażdżka wodna ANACONDA czy ATLANTIS - spływ rwącą rzeką w specjalnych, kilkuosobowych pontonach na długości ponad 500 metrów, to prawdziwa podróż do zaginionego lądu – Atlantydy. „Po ekstremalnych szaleństwach doskonale bawiliśmy się w strefie dla młodszych: duża Karuzela Bajkowa „Sissi”, przejażdżka jeepem po safari, karuzela „Super Pompa”, gdzie jeżdżąc dookoła pięknymi, kolorowymi wozami strażackimi gasiliśmy ogień, kolejka „Farma Krasnali”, spływ łódki „Wyspa Skarbów” czy karuzela „Latające Huśtawki”. Wielkim powodzeniem cieszyły się samochodziki Formuła 1 oraz  zjeżdżalnia „Arctic Fun”. Kolejka górska „Mars Coaster” pozwoliła poczuć się wszystkim jak na Marsie. Największy rodzinny Roller Coaster „Energuś” dostarczył nam także wielu ekscytujących wrażeń. Z kolei familijny Roller Coaster Boomerang poruszał się do przodu i do tyłu. Nie sposób wymienić wszystkich przejażdżek, na których byliśmy.

Nadwątlone siły zregenerowaliśmy w restauracji „Frytkomania”, gdzie zjedliśmy frytki i wypiliśmy pyszny napój. Po godzinie 18.00 zakończyliśmy naszą zabawę, jako jedni z ostatnich gości Parku Rozrywki. Wspaniała zabawa, moc przeżyć, ekstremalna rozrywka i uśmiech na twarzach – tak można określić nasz wyjazd!!

Wycieczkę zorganizowała pani Aleksandra Smolec przy pomocy pani Elżbiety Papaj. Ponadto w opiece pomagali: pan Dariusz Smolec, pani Małgorzata Zdrada oraz pani Małgorzata Maślanka. Wszystkim opiekunom serdecznie dziękujemy!!!